100dagen.reismee.nl

Dag 77

Intussen is de regen op mijn pad gekomen. Dertien graden wind en regen op het Franse land. Dat noordoostelijke stukje van Frankrijk daar horen gewoon donkere wolken en regen bij. Ik vind het niet veel daar geen kip op straat, verwilderde akkers, verroeste kruisbeelden, stront en modder. Deze ochtend nam ik afscheid van mijn reisgenoot van de afgelopen dagen. Met Raymond fietste ik gezellig op het is iets wat zo'n fietsreis leuk maakt. Met een volkomen vreemde ga je plots intensief om fietsen, eten, koken kletsen. En dan plots aan de oever van de Moezel scheiden de wegen en fiets je weer alleen. Ik vind het prima om de trip alleen af te maken. Op dit moment is het nogal dubbel ik wil graag naar huis maar ook ben ik wat sip dat het einde nadert.

Reacties

Reacties

ad

Dag 77!!
Knap gedaan Jos...ik was vandaag in Stellendam en moest aan jouw Anita denken...dat zul jij ook wel doen. En ge weet....Over stellendam zegt men altijd: pas dan als de Stellendammers kuiven en de ratten rikken ...kunde mee een gerust hart harde zeep oe neus stoppen..!

tot gauw Jos, de groeten van Ad

erna

Hoi broertje, welkom in de regen, heb je vandaag niets gemerkt van de feestdag 14 juli. Ja het is wel dubbel, je wil wel naar huis maar dan is je vakantie voorbij. Maar het is wel een super ervaring die je toch maar mooi gedaan hebt. X.

Raymond

Inmiddels weer thuis in Zwolle (ik ben in Trier, direct op de trein gestapt), wens ik je nog veel fietsplezier in de Ardennen en de laatste dagen in Nederland. Ook ik werd wat sip van het weer.
Raymond

Liesbet

Wat een avontuur! Ik vind het knap dat je het twee kanten op heb volbracht. Grappig dat je het zo ervaart, dubbel dus. Thuiskomen zal heerlijk zijn, maar de volgende dag wil je vast weer terug. Ach zo gaat het. Doe tegenwoordig ook mindfulness: bekijk het met mildheid, het is wat het is en zo...... Niks voor mij dus, voor jou wel?
Ben erg benieuwd naar je live-verslagen. Geniet van het laatste stuk en het thuiskomen.
Dikke kus

ad

Liesbet? "het is echt wat het is..."ook mindfulness!!

groet ad

Esther

Hi Jos! Lang geen berichtje meer geplaatst. Was je mail kwijt, per ongeluk weg gegooid in het opruimen van mijn inbox. In de drukte van de dag steeds vergeten te vragen aan Pete wat het ook alweer was. Maar.. Da sind wie wieder!
Al weer bijna klaar met de lange reis. Ik ga de berichten zo op mijn gemak eens lezen. Geniet van de laatste kilometers.
Xx
Esther

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!