100dagen.reismee.nl

Dag 73

Deze dag fietste ik samen met drie andere nederlanders. Even wennen dat ik weer rekening met anderen moest houden. En onze route werd doorkruist door een tijdrit van de Tour de Trance. Eigenlijk had ik bedacht dat de trip na de Rhone saaier zou worden maar de route was weer uitzonderlijk. Ik fietste langs de Ain met zijn stuwdammen en meertjes. Verder blijft het geweldig weer, niet meer bloedheet maar nog steeds prima temperatuur. Lichte wind in de rug, wat wil je nog meer. Ik heb verder mijn plan bijgesteld en wil nu weer door de Arcennen in plaats van de Eifel om Han en Trudie te bezoeken. Ik hoop dat de wreedheden, of ander volk die er over gaat, mij gunstig gezind blijven.

Reacties

Reacties

Raymond

Hallo Jos,
Je bent een leuke en gezellige fietsmaat. Bedankt voor je gezelschap.
Raymond
PS Kijk ook op raymondenwil.waarben.nu

erik

ha jos

da's mooi dat het maar niet saai wil worden en door de Vogezen zijn er natuurlijk ook weer genoeg mooie routes.
en neem dat mooie weer maar mee hier naar toe.
veel plezier weer

ad

Ach Jos ...ik zeg altijd maar zo:'als de honden tollen en de paarden melken kun je het best in de Ardennen de vleermuizen nie aaien.

Erna

Hoi broertje, leuk dat je een bezoekje in de Ardennen brengt. Het begint zo zoetjes aan al op te schieten, het gaat wel snel voorbij, het lijkt wel twee weken geleden dat je vanuit hier vertrok. Probeer effe wat zon mee te nemen naar hier want hier is het echt niet veel. Jouw laatste overnachting wilde je toch ook bij ons in Drunen doen he? Nou fiets ze nog X.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!