100dagen.reismee.nl

Dag 80

Echt jammer van al dat geregen want het fietsen door Luxemburg en de Ardennen is best mooi. Na een hoop gespetter en geklim door die Ardennen uiteindelijk aangekomen in de vakantielocatie van Han en Trudie. Na een klein beetje gezoek kwam ik aan in de prachtig gelegen woning. Dat is wel lekker al die luxe zelfs al in de sauna gezeten, nu kan ik mijn verhaal kwijt via de laptop in plaats van dat gepiel op mijn telefoontje. Hier even bijtanken en dan is het laatste stuk wat mij rest alleen nog Nederland. Een bezoekje aan vader in Drunen en dan is de trip ten einde. Ik hoop dat het laatste stuk nog in goed weer kan maar dat maakt eigenlijk niet veel meer uit. Voor de geinterreseerden zal ik thuis nog een verhaaltje schrijven hoeveel er precies is gefietst en hoeveel ik ben afgevallen.

Reacties

Reacties

erik

Hoi Jos

Geniet van de luxe en de laatste kilometers.
En dat weer gaat ook nog meezitten.
Zie wel liever de tekst van je mobiel, zat vaak een leuk puzzeltje in. Heb grote bewondering voor wat je gepresteerd hebt.

erna

Hoi broertje, als we de weersvooruitzichten kunnen geloven zul je buiten morgen,niet veel regen tegenkomen onderweg. Veel succes de laatste kilometers,en ik zie je nog wel in Drunen. X

Geert

Hoi Jos, wanneer denk je thuis te komen, want dan zullen we de bubbels maar vast koud zetten, je zal bij Han en Trudie wel weer wat kilo's der bij krijgen qua drank en eten, wat vliegt de tijd toch merk je extra op deze manier!

William

Hee Joske , nou geniet van de luxe, water en zeep want je zal het wel nodig hebben. Goed dat je weer in het land bent want je neemt de temperatuur van het zuiden mee naar Nederland. Op alle fronten goed bezig Jos . Een hele trip geweest voor je lijkt me maar wel iets om onwijs trots op te zijn hè. Gr. Van je collega.....william

Berend

De laatste loodjes, Jos! Het weer is hier heerlijk, dus kom gerust deze kant op!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!