100dagen.reismee.nl

dag 75

Afgelopen dagen mer Raymond gereisd nadat twee anderen vanwege knieklachten de reis moesten opgeven. Tot nu toe geen regen wat goed is voor de moraal. We ontmoeten veel tegenliggers die verslag doen van veel regen. Ik tijd nu ook grotere afstanden morgen bereik ik de grens met Luxemburg. De uitzichten zijn nog leuk maar de bergen zijn verdwenen. Golvend goudgeel graan kleine slaperige dorpjes. Morgen nog een etappe in Frankrijk daarna alleen de Stremmen in.

ad

ga zo door Jos.
Ik zeg altijd maar zo: 'Pas als de lijsters erwten schijten en de vrouwen schreeuwen is het goed koffiemalen!!!
Tot gauw

Aard Weijers

Jos. Hier dan een van de afgehaakte mede fietsers.
Ik ben donderdag avond thuis gekomen en het gaat inmiddels beter met mijn knie.
Ik wil de rit nog wel een keer afmaken want het is een prachtige route. Mogelijk ga ik het rondje Nederland via de Eifel Luxenburg en via de Ardennen terug nog een keer maken. Probeer jij de regen nog een tijdje te ontwijken en ga dan via je fam. langs in de Ardennen. Geniet nog lekker en realiseer je dat hele wereld van jou is. Nog veel fiets plezier. Als Raymond nog bij je is ook hij de hartelijke groeten