100dagen.reismee.nl

Thuis

Ik zit hier al weer aan de keukentafel te typen na een dag al weer gewend aan het thuis zijn. Allereerst de cijfers;

Gefietst 5183 kilometer, afgevallen 5 kg., twee lekke banden, drie maal de ketting er afgelopen en vier versleten remblokjes. Allen die hebben gereageerd op dit blog hartelijk bedankt het was altijd weer leuk om iets te lezen. Zou je toch enthousiast zijn geraakt probeer dan eens een landelijke fietsroute zoals de LF1 die langs Den Haag komt en de kust volgt tot in Frankrijk of anders de LF4 die vanuit Den Haag door het midden van Nederland tot Enschede loopt. Deze routes kun je op een gewone fiets doen, vind je het onderweg toch niks dan kun je naar een station fietsen om weer naar huis te gaan.

Bij de start van dit weblog schreef ik jullie nog wat over het sponseren van dit soort tochten, dus ik wil jullie er nog aan herinneren dat dit het moment is om je favoriete doel met wat extra's te verassen.

Hartelijke groeten

Jos

Ajé & Ella

Hoi Jos,

Welkom thuis. een hele prestatie maar een nog grotere belevenis? Ook weer fijn om bij je lief en kids te zijn.
Nu kun je weer zachtjes aan aan het 'gewone' leven gaan wennen èn alle drukte om je heen, ha,ha. Hoe lang heb je nog voor de baas je roept?

Groetjes,
ons

Cees

Goed gedaan, dus nog dagen over! Mooi op tijd terug voor de OS..

Raymond

Welkom thuis, Jos. Ik ben al weer een week aan het werk maar denk nog dagelijks aan de plezierige tocht. Nogmaals bedankt voor je gezelschap.
Groeten

ad

oost west thuis best...oftewel als ge de veren van een kraai ziet vallen dan moette mee oe fiets rap thuis wezen....

kado is onderweg Jos!

Gerard

Hallo Jos,
Thuis ! . Ook weer spannend. Ik hoop dat je weinig tijd nodig hebt om te acclimatiseren na deze solotocht,
gr Gerard

Mirelle

Dag Jos,

Jeetje, je bent alweer thuis! Wat is de tijd dan toch snel gegaan, he?

Ik heb een donatie overgemaakt en gekozen voor
En hoe kan het ook anders; dieren in nood! In dit geval een bavianenopvangcentrum, getroffen door een ernstige brand, waarbij ook de eigenaar om het leven is gekomen.

We missen je wel hoor, op het werk! Fijn dat je er binnenkort weer bent, maar nu eerst nog maar even lekker genieten van je overige vrije weken...

Veel liefs, Mirelle