100dagen.reismee.nl

Rome

Reacties

Reacties

Geert

Hallo Jos, de foto's gaan vooruit, van maffialid naar Romeveroveraar, je ziet er beduidend beter uit, of het moet de invloed van Anita zijn dat je er beter uitziet, veel plezier verder en geen lekke banden toegewenst.

gerard

Hallo Jos,
Jaaaahh, deze foto straalt het helemaal uit,
Ik kwam, ik zag ,ik fiets, ik overwon

ad

Een idee Jos; volgend jaar op de "Hudora"ijzerenwieltjes -rolschaatsen naar Rome. "da kunde gij jongen""

Nee zzonder gein 'erg leuk dat je het voor mekaar hebt, proficiat . Ik hoop voor jou dat de terugreis even avontuurlijk gaat en dat je nog bijzondere ontmoetingen zult hebben.

groeten Ad

Mirelle

You made it!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!